Onze praktijk
Kwaliteit voorop

Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Door middel van bij- en nascholing werken wij volgens de laatste technieken en streven wij de hoogste kwaliteit na.

Hoe wij werken

Ons team streeft naar persoonlijke aandacht en het vroegtijdig opmerken van signalen in en rondom de mond die tot problemen kunnen leiden. Dit doen wij om patiënten tijdig te kunnen informeren over de bevindingen om problemen in de toekomst te voorkomen. Wij steken niet pas de handen uit de mouwen als de problemen zich voordoen.

Bij het eerste bezoek brengen wij uw volledige gebitssituatie in kaart met natuurlijk uw eigen wensen en/of klachten. Daarna stellen wij een persoonlijk behandelplan op met de daarbij behorende begroting waarbij de mogelijkheden worden besproken met ons doel:
Gezond tandvlees en tanden met een stralende glimlach.

Onze professionals maken zich hard dat u als patiënt onze praktijk met een tevreden gevoel en een stralende glimlach verlaat. Mocht u verbeterpunten hebben voor ons team dan staan wij altijd open voor uw waardevolle feedback.

  • Klachtenregeling

    Wij doen er alles aan om u de beste zorg te bieden die wij kunnen en hebben daarover graag goed contact met u. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig geïnformeerd en/of behandeld hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit eerst persoonlijk met ons bespreekbaar te maken.

    Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem hebt of niet helemaal tevreden bent. Wij willen u graag uitleggen waarom wij iets op een bepaalde manier hebben gedaan en meestal lost dit onduidelijkheden op. Wij vertrouwen erop dat wij gezamenlijk een oplossing vinden in een dergelijke situatie.

    Indien wij gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u terecht bij de ANT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. De ANT klachtenregeling is in lijn met de Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) en door de Consumentenbond goedgekeurd. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.

  • Tandheelkundig Informatiepunt

    Wilt u meer informatie over tandheelkunde en tandheelkundige behandelingen, dan kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl of telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP, tel: 0900 20 25 012: €0,15 per minuut). Beide geven onafhankelijke informatie.

  • Hoe kan ik mij inschrijven?

    U kunt zich bij ons inschrijven als patient door hier te klikken en het formulier volledig in te vullen. .

  • Wat is Invisalign?

    Invisalign is een transparante beugel, de meeste mensen zullen niet zien dat u een beugel draagt. Elke innoverende functie van het Invisalign-systeem is ontworpen om jou de lach te geven die je verdient. Ontdek waarom meer mensen ervoor kiezen om hun tanden recht te zetten met Invisalign’s transparante aligners.

    Op maat gemaakt om je tanden in kleine stapjes te verplaatsen, elke stap brengt je dichter naar de nieuwe jij. – efficiënt, aangenaam en nauwkeurig. Interesse? vraag jouw tandarts naar de mogelijkheden en u zult versteld staan van de mogelijkheden.

Ons Team

Nina Loomans – Bašić Tandarts - Directeur Bignr: 9917288502
Steven Loomans Mondhygiënist – Directeur
Yusuf Atik Tandarts voor orthodontie Bignr: 19053906602
Sheyla López Fernández Tandarts
Esther van Vilsteren Preventieassistente
Marja Seinen – Knegt Preventieassistente
Marissa Metselaar – Spijkers Preventieassistente
Mirjam van Vilsteren Tandartsassistente

Wilt u advies over uw mondverzorging? Wij helpen u graag.

Neem contact op voor een consult
  • Wij werken met innovatieve technieken
  • Alles in huis om u te helpen van A tot Z
  • Ruime ervaring met angstige patiënten